راز مامان

اولین دل نوشته مامان

1391/8/20 7:12
نویسنده : مامان
490 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این اولین باری هست که برات مینویسم ، میل به داشتن تو

برای من یک راز هست ،

 یک راز بزرررررررررگ، چون جز توی این محیط مجازی

به هیچ کس نگفتم که چقدرررررررررر عاشقت هستم

 و چقدررررررر برای داشتنت ثانیه هارو خط میزنم و مشتاقم ،

دلم میخواد خیلی زود بیای و دل من و بابات رو شاد کنی و

به زندگیمون شورو هیجان بدی ، برای لمس دستهای کوچیکت

لحظه شماری میکنم، امیدوارم که همین ماه خدا تورو به ما بده ،

امیدوارم تا قبل از شروع محرم تورو تو شکمم

 داشته باشم............

 

 خدااااااااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااا به صدای دل من گوش کن قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

anna
1 خرداد 92 17:39
خواهر خوشگل من عاشقتم با این نوشته های زیبایت وقتی نوشته هاتو می خونم انگار که این احساسات مال منه که دارم واسه جوجمون بیان می کنم و اشک چشمامو پر می کنه .عزیزم امیدوارم لحظات انتظارت کوتاه و هیجان انگیزتر شوند .در انتظار دیدن نفس خاله ثانیه شماری می کنم .دوست دارم جوجه کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به راز مامان می باشد